2011. december 13., kedd

DIY hógömb



Sziasztok kisangyalok

Láttam pár napja egy vidit , amit Macbarbie07 készített és töltött fel a csatornájára . Kedvet kaptam , és mivel ma voltunk vásárolni még karácsony előtt , beszereztem hozzá a szükséges dolgokat és elkészítettem , egyet ajiba valakinek , egyet pedig magamnak ! Utóbbiról hoztam képet is !


Hozzávalók:

Üveg ( ez egy fűszertartó , 145 Ft volt a Tescoban , de bármilyen jó hozzá )
Desztilált víz
Csillámpor vagy csillám
Kis figura ( én kindentojás figurát használtam )
Pillanatragasztó

A dolog lényege , hogy at üveg tetejére ráragasztjuk a figurát . Amíg szárad , az üveget kicsit jobban mint a háromnegyede feltöltjük a desztilált vízzel , és beleszórjuk a csillámot . Mikor a figura megszáradt a kupakon , rácsavarjuk az üvegre , hogy ne eresszen . És voálá kész is a kis DIY hógömbünk ! Én egy kis lány pingvint választottam , szerintem ari , szerintetek ?



Ha érdekel benneteket Macbarbie07 videója , lessétek meg :




Bírom a csajt nagyon amúgy , aranyos és jó ötletei vannak !

Sok puszi nektek angyalkalányok :  Hajni 


20 megjegyzés:

athina írta...

Ez nagyon jó ötlet *.*

Dia írta...

ez dejóóó, lehet kipróbálom:) meg tök ari a csaj, megnézem a videoit:D

Adrienn írta...

Pont ma posztoltam ezt a vidit :)
Szuper lett, amit csináltál, nagyon tetszik!

hajnoca3 írta...

Örülök , hogy tetszik lányok ! Már itt csücsül a szobámban a kicsike =)

dia , én nagyon szeretem Bethany-t, sokszor frissít és tündéri csaj !

Adrienn : ne harizz , nem tudtam , hogy te is ma írtál erről !

Puszi nektek ! =)

hajnoca3 írta...

Bocsi * Dia =)

Dia írta...

:))))

Adrienn írta...

Ugyan már, dehogy haragszok! Én csak a videót szúrtam be. Te pedig meg is valósítottad és nem is akárhogy :)

toppencs írta...

nagyon jó ezaz ötlet !!! láttam, h a lány a videóban glicerint is tesz bele, azt hol lehet kapni ??? Köszönöm

hajnoca3 írta...

Szerintem nézd meg drogériákban , pl Rossmann , vagy Dm , de ha valaki tudja , akkor írja meg légyszi gubo23-nak ! =)Amúgy én nem tettem bele és semmi nem változott !

Dia írta...

glicerint sehol nem lehet venni mert betiltották. most derült ki hogy kiadtam a hozzávalókra pár ezer ftot..
Hajni te mit csináltál, hogy nem ragad az üveg falához a csillám? mert nekem undorito modon összeregadnak és a viz tetején maradnak vagy az üveg falán..

hajnoca3 írta...

Betiltoták ? Ajha ..... Az am csak arra jó,hogy lassabban essenek a pelyhek ! Dia , semmit , de tényleg =) gy egyszerű újsághoz lévő csillám van benne , fejjel lefelé volt az üveg , beleöntöttem a csillámból , és rátekertem a kupakot . Nem tudom mi lehet , küldj egy képet légyszi a hajnoca3@freemail.hu-ra !

Dia írta...

lusta vagyok fotózni:D a lényeg, hogy fenn marad a víz tetején egy csomó. fújtam rá hajlakkot most attól várom a csodát csak így meg habos a teteje kicsit.
glicerin nem csak lassitásra jó hanem higítja kicsit a vizet és szétszedi a csillámokat:S kaptam a szomszédbácsitól de még igy sem lett jo..gondolom az arányokat cseszhettem akkor el.
ja meg ilyen üveget vettem énis. faszán ereszt.:D

hajnoca3 írta...

Dia , basszus nincs szerencséd =D Öntsd ki a francba a trutyit és próbáld újra ha más nem lesz , mert lövésem sincs mitől lehet ez , de tényleg :S

Dia írta...

már kiöntöttem, próbáltam 4 -5 kombinácioval és semmi:(

hajnoca3 írta...

Nemértem ..... és ha nem teszel bele glicernt ? =)

Dia írta...

úgy is próbáltam és úgy sem jött össze. most viszont úgy tűnik az egyik verziom bevált. a gond az hogy annyit csináltam, hogy nem tudom ez melyik volt..:@:D

hajnoca3 írta...

Jááááááj =) Amúgy a csillámod lehetett főleg a ludas szerintem !

Dia írta...

nemnem, dekorboltos errevaló de már megoldottam és ma gyártottam 7et!:)

hajnoca3 írta...

Dejó , akkor jó =) Kééééépet =)

Dia írta...

leszlesz de csak kari után..:D