2011. december 14., szerda

Veszrpém - Karácsonyi vásár

Sziasztok kis drága olvasók !

Már 100 - an vagytok nekem ! Ne tudjátok meg mennyire örülök ! Köszönöm nektek a bizalmat , és hogy követtek , nekem ez nagyon sokat jelent , imádom olvasni a hozzászólásaitokat is ! Nekem már ez ajándék a Jézuskától tőletek ! Hatalmas puszi a pofitokra !


Most pedig rátérek a lényegre ! Vasárnap volt Veszprémben mikulásrally , azaz a telephely volt itt az Aréna mellett , így I-vel bementünk nézelődni . Körbelestünk , de a végén a belvárosba leparkoltunk , és megnéztük a karácsonyi vásárt , erről hoztam képeket !








Forralt bor , annyit mondanék , ha nem szoktál inni , de megiszol két dl forró bort , és a hidegről bemész a meled üzletbe , ahol van vagy 30 fok , ne lepődj meg ha becsípsz =)


Míg ittuk a bort , ez a kis dög végig ott ugatott és világított !


Muffin persely , mindenféle felirattal , nem édi ?



A kis mikik szlogenje : ,, Mindig a lerondább a legszebb  " =)

Nálatok is van karácsonyi vásár ?

Puszi  : Hajni 

4 megjegyzés:

Csipkelány írta...

azt a muffin perselyt mar láttam pár helyen, nagyon tetszik, de kicsit drágálltam. Azt hiszem 1700 körül volt.

Dia írta...

az idei a legszarabb vásárunk sztem:D de a bor az jó!:D

hajnoca3 írta...

Csipkelány nem tudom itt is annyi de , annyi tényleg sok érte =)

Dia , egyetértek ! =)

csak1csajszi írta...

Én pont ma voltam a veszprémi vásárba,és néztem ezeket a perselyeket..sajnos az árát nem néztem én se,de arra lettem figyelmes,hogy a feléről már kopik le a felirat!!!Jah,és azok a mikulások tényleg rondák,és ráadásul drágák is,én biztos nem adnék ki érte pénzt!Elég gagyi :D