2011. december 4., vasárnap

Vásárlásdömping karácsony előtt

Sziasztok

Az elmúlt napokban sokat , sőt nagyon sokat voltam vásárolni , nem magamnak és nem egyedül , hanem többnyire segítettem másoknak , hogy mivel is lepjék meg a nekik kedves személyeket . Most néhány ajiöltetet és tippet szeretnék adni , vagy segítséget és tanácsot , mielőtt bevetitek magatokat az óriási felfordulásba .


Szóval , sokan voltak az  üzletekben , pedig még csak bronzvasárnap környékét tapostuk , de tényleg volt olyan üzlet , amiben moccanni elég volt . De az látszott , hogy többnyire mindenki az akciós részlegek felé húzott . Voltunk New Yorkerben , Takkoban , C&A-ban , Cosmos City-ben , Tescoban , Euro Family - ben . Az utóbbit főleg jónak tartom , mert nagyon sok jó dolgot lehet kapni , olcsón és jó minőségben , ajándéktárgyaktól a bögréken át , a konyhafelszerelésekig ( gondolok itt az anyukra vagy mamákra akiknek lételeme a főzőcske ) , csomagok tusfürdőkkel és egyéb tisztálkodószerekkel . Külön érdemes ide betérni , ha a barátnőknek keresünk ajándékot , mert a miss rose állványok roskadoztak a szebbnél szebb zsákmánynak való gyönyörűségektől ! Annyi lakk , annyi szemfesték , nem bírtam volna választani . Nem tudom , hogy vagytok vele , de szerintem fiúknak és férfiaknak nehezebb vásárolni . Mégsem jó,ha a elcsépelt zokni , bögre , ajándékszett , alsónadrág párosítást adjuk nekik , hiszen személy szerint azt vallom, nem az a lényeg mit kapunk , hanem a másik ember gesztusa , aki gondol ránk és ez számít , de mégsem jó,ha szegény minden évben sabloncuccokat kap . Érdemes frappánsabbnak lenni . Mondjuk ki lehet fogni egyedibb ajicsomagokat , amiben óra van , toll , kulcstartó , ez már sokkal jobb szerintem . A párunknak ismerjük az ízlését , simán lehet neki valami jó ruhát venni . Vagy valami elektronikai kütyüt , a legtöbb férfi ugyanis annak örül . Apukáknak jó ajándék lehet egy jó meleg házi papucs , amiben kényelmesen ellehetnek otthon . Én még nem tudom mit adjak a szüleimnek , szerencsére a többiek ajija mág megvan , már csak nekik kell kitalálnom valamit , de az , hogy mellé mit kapnak , amit saját kezűleg készítek el nekik , már megvan ( szív alakú zsebmelegítő , megtöltöm a szív alakú varrt kis szütyőt rizzsel , és így akár egy órán és melegen tartja a zsebeiket , mert nem hordanak kesztyűt , ez talán jó lesz nekik , de biztos örülnek majd ) . Sok akciót láttam , ruhákra, ékszerekre , mindenfélére , szóval ha van időnk szerintem érdemesebb több helyen körülnézni. Nos ezek az én tervecskéim és híreim az elmúlt pár napról , tegnap kettőtől hatig vásárolgattunk , jó fárasztó volt azt megmondom , igaz ebben az élelmiszervásár is benne volt , I-től kaptam finom csokiskókuszos fánkot , nyam nyam , így túléltem ;)

Nektek mik az eddigi tapasztalataitok ?

Puszi : Hajni

Nincsenek megjegyzések: