2011. december 21., szerda

Róluk lesz teszt

Sziasztok kedves fiúk és lányok =)


Elnézést a srácoktól,h mindig a lányoknak köszöntem csak ! Voltunk ma Istimmel vásárolgatni , pontosabban pár ajit vettünk meg apróságokat amik kellenek majd még az ünnepekre . Meglett az is amit úgy szerettem volna , és remélem feldobja majd a karácsonyi kinézetem , e nem más mint póthaj =) Elhatároztam,h a hajam megint sötét lesz , vettem i festéket és póthajat hozzá , lesz teszt róluk is .



Szóval várom , hogy kipróbálhassam , de szerintem mjd csak 24. -én fog erre sor kerülni , meg lehet a későbbiekban , pl az óév búcsúztatóján =) Ezen kívül tervezem végre a vazelines posztot , ami többen szerettetek volna , mert nagyon sok mindenre jó ! Szeretem mióta megvan !
Továbbá ott beficcen a képen egy Hélia d krém is , róla is lesz teszt !

Melykre vagytok a legjobban kíváncsiak ?

3 éjszaka és kariiiii =)

Puszi nektek : Hajni

1 megjegyzés:

Dia írta...

reagálj a DIY hógömbhöz!:D