2011. december 12., hétfő

Éttermes este

Sziasztok lánykák !

A szülinapom utáni napon , tehát múlthét pénteken I -vel étterembe mentünk ! Nem mentünk messze , itt két utcával arrébb a Mozzarellába . Végül a pizza mellett tettük le a voksunkat , jó döntés volt , nagyon fini kemencében sült pizzát ettünk ! ;) Én nem emlékszem az enyém nevére , de azt tudom , hogy paradicsomos alapon volt sonka , gomba , kukorica , pepperóni , sajt , nyam nyam ! I . imádja a csíoőset és a magyaros ízeket , így Ő magyarosat evett , megkóstoltam az is nagyon ízlett ! Ezen úgy nézett ki , hogy pari alap , azon sonka , szalámi , kétféle paprika , akkor volt még rajta hagyma is , sajt . Az ok félig a szülinapom , félig az évfordulónk volt ! Hoztam nektek sok képet is , remélem tetszeni fognak !

Előre szólok , hogy amik az étteremben készültek telósok,mert ott nem álltam neki vakuval fotózgatni ! =)


Nos , ezt viseltem ! Fekete skiny jeans , fekete flitteres felsőt , magassarkút és a kis fekete clutchom . Erre felkaptam egy szülinapi aji pink kötött kardigánt .



Clutchi , hihi


A sminkem ilyen volt , alapozó , a szememen kétféle mac pigment van rose és melone és az aural fehér színű csodás szemhéjpúdere . Fekete szemceruzával húztam még ki a szemeim fent és lent is .  Az arcomon még kis lovely pirosító , a számon rimmel vörös rúzs .


Aztán értem jött és indultunk .....


A fini pizzám !

És a végére hagytam a gyönyörű ajándékomat :


<3



Nos , ez volt a Mi péntekünk :') <3

Puszi nektek drágák : Hajni