2011. december 22., csütörtök

Új haj

Sziasztok kedves olvasók !

Nem bírtam várni , befestettem a hajam és ismét fekete lettem mint régebben ! Ez az én színem , ez a helyzet ! Bár pórul jártam , mert a Loreal sublime mousse nem fogta be mindenhol,szóval holnap újrafesthetem , korrigálom ! Jó ,hogy ez szokott drágább lenni , nem a S.kopf , az mindig befogta , de 2000 Ft felé emelték , ezt meg levitték 1500- ra , ezért mondom kipróbálom . Ugye hab állagú hajfestékről van szó, még a fülem is tiszta hab olt , szóval ne mondja nekem senki ,hogy nem kentem e eléggé , és kivártam a megadott időt i . Szóval majd lesz erről a festékről teszt , miután újrafestem, amit holnap szerintem be is iktatok .

Előtte :


Utána , de póthajjal =)




Nem kis változás azért nem ? A póthaj ma jól szuperált , legtöbbet biztosa lófarokban vagy copfban , fonva fogom hordani ! mondjuk elég sokszor kell fésülgetni ,de jó buli =) Olyan furcsa , hogy olyan hosszúúúúú  =)

Plusznak bárkicsit bénus mit viseltem ma kép :



Naci kínai , ing nem tudom ősrégi , top turi , gyűrű takko


Már csak kettőt kell aludni és jön a jézuska áááááá =)

Szerintetek milyen a változás  ? =)

1 megjegyzés: