2011. december 19., hétfő

Mézeskalis reggel

Sziasztok lánykáim

Már csak 4 nap karácsonyig !!!!! 

Ma incsifincsi reggelim van , friss mézeskalács és kakaó , nyam , nagyon finom ! Tegnap délután sütöttünk egy hatalmas adagot anyuval , majd kidekoráltam őket ! A fára mindenki kezdőbetűjével kerül majd egy kis kalács , amit a gyerekek majd előszeretettel keresgélhetnek !

Enyéééééém

Sok sok név

H + I 

Na reggelire azért nem cukrosat ettem , hanem a simákat


Úgy szeretnék havat ! De sajnos szerintem nem fog esni .....

Továbbra is keresem őt :

Nem tudtok ehhez hasonlót drogériás márkában ? =)

Plusz : tudtok valami szépen pigmentált szintén drogériás arany színű szemfestéket ? Nem akarok zsákbamacsit venni =) Pedig karácsonyra kellene , jaj meg egy jó alapozó is =)


Puszijaim : Hajni

4 megjegyzés:

Adrienn írta...

Jaj, de imádom a mézeskalácsot!! :)
A Lora 8-as szemhéjpúder palettájában van arany szín is. Bár nem drogériás, de nagyon szépen pigmentált.

csak1csajszi írta...

Szia!Nekem van több aranyszínű szemfestékem,az egyik csillogós (egyik kedvencem) ha akarod kölcsönadhatom valamelyiket :D

hajnoca3 írta...

Adrienn , fini is ! Lorát most nem hiszem,hoghy tudok venni , nem megyünk eurósba .....

Niki , ha nem kapok odaadnád akkor ? Olyan sminket szeretnék karira , aztán ha akarod én is adok vmit kölcsön cserébe =) Puszi

csak1csajszi írta...

Oké,majd szólj aztán átviszem megmutatom őket :)