2011. december 29., csütörtök

Smink és mese habbal

Sziasztok kismadarak !


Sminket hoztam, meg még képeket =) Ezt tegnap csináltam mikor I-vel elmentünk vásárolni , rohadt jó akciók vannak gyerekek , szóval ha karira kaptatok pénzt na most jött el az időtök =) Én könyvet akartam de 5 ezret nem adok egy stílus könyvért , 3499-et meg egy regényért , akkor inkább megnézem máshol ! De 1412 Ft-ért vettem egy F&F skinny jeans-t , most mondjátok , hogy nem érte meg, mg 145 Ft-ért egy fülbit ! Majd lesznek képek ,csak a gépben lemerült az elem és még nem töltöttem fel .


Szóval a smink , hát ilyen volt . Igen  , a szemöldököm ma kiszedtem jelentem =) Tegnap a nagy rohanásban már nem volt rá idő . Az új TCW színemet használtam hozzá , lesz róluk teszt , a tusvonal is szemfesték , majd erről is írok .


Na őt még nem mutattam nektek . Ő sünike , akit -től kapta még ari előtt  , hát nem édes ? Imádom a süniket ! A laptop billentyűim meg rosszalkodnak , ha hibázok azért van , veszek hozzá olyan levegős tisztítót vagy nem tudom , valami ötlet?

Várjátok a szilvesztert? Legyen szilveszteri smink?

Cuppantás :  Hajni

2 megjegyzés:

Renii írta...

Nagyon jól áll ez a sötét haj! :)
Tegnap szét néztem a leárazásokon és hát.. nem igazán találtam semmit se.. ugyan azok vannak, amik karácsony előtt.. ékszereket viszont sikerült vennem! :) De hatalmas tömeg van :(

hajnoca3 írta...

De édi vagy köszi =) Hát ja a leárazások meg so - so .....