2011. december 27., kedd

Kék moyra lakk

Sziasztok kicsikék !

Megutatom milyen szépséges királykék moyra lakkra tettem szert ! Vóáááá, még múlt héten láttam meg az itteni papírírószerben , ás tudtam , hogy megfogott . Motoszkált ám a buksimban , szóval ma felkerekedtem és megkaparintottam !

Árnyalatot vagy nevet nem látok rajta az az igazság ..... 300 Ft - ért aparintottam meg , ha jól tudom e olcsóbb pár forittal int a webshop , szóval megérte. Ezért a pénzért egyébként 12 ml lakkot kapunk ami nem rossz ! Folyékony , ne az a kenhetetlen trutymós izé lakk , jaj azokat de nem szeretem .... Az ecsete elég nagy , megfelelő . Mutatok egy swatchot is :



Ő az , szerintem szép . Na és képzeljétek , mikor megvettem , megláttam még egy must have dolgot . Folyékony púder. Mondom mi ? 1-3 -as árnyalatokba , az egyes jó is volt , de egyesek siettettek így otthagytam , de 440 Ft volt , jónak tűnt, visszamegyek érte =)

ogy tetszik a lakk?

Puszitucat: Hajni

2 megjegyzés:

Flory írta...

A hátulján a szöveg elején van egy szám, az az árnyalat azonosítója. Így találhatóak meg a webshopban is és a katalógusban is. Imádom ezeket a lakkokat, pénteken megyek a boltjukba és veszek párat. :)

hajnoca3 írta...

Köszi =) Nos akkor ez a 88-as !