2011. május 27., péntek

30 napos teszt 1. nap

Mikor kezdted el sminkelni magadat?


Hát ez a dolog egészen kiskoromra vezethető vissza . Az egyik barátnőmmel nagyon szerettünk sminkelni , a rúzsokat a szemhéjpúdereket és mindig kifestettük magunkat . Persze ekkor még kis gyerekes módon .  Persze nem felejtem el sosem anyukám sminkcuccait . A kedvenceim egy pink rúzs , egy kék szemhéjpúderpaletta és egy pink körömlakk voltak közülük , na meg egy piros krémes pirosító . Szerettem azokkal játszani ha néha megkaparintottam őket , vagy anya kilakkozta a körmöm . Már akkor is nagyon szerettem a csajos dolgokat és ezeket a cuccokat . 









 Aztán engem érdekelt továbbra is ez a téma  .  Kaptam sminkcuccokat , kezdetben egy TCW sminkkészletet , kinyithatóst nagyot , tükröst , még kétféle szempillaspirál és rúzs is volt hozzá .  Ez volt az első komolyabb készletem , persze kaptam mindig szempillaspirált , meg rúzst , körömlakkokat , de ez volt az alapja a sminkjeimnek . Azóta bővült a készletem . Szerettem nézegetni képeket , és van , hogy képekről csinálom a sminket , vagy magamtól találom ki , mi is nézne ki jól . Ez lenne az én sminkes történetem kezdete. 











Nincsenek megjegyzések: