2011. május 14., szombat

Hajcihő

Sziasztok lányok :)

Ma arról fogok írni , hogyan fogom visszanöveszteni a hajam , azaz remélem sikerülni fog minél gyorsabban . Levágattam és túl rövid lett . Nem akartam ennyire rövidet , de így sikerült , konkrétan ki vagyok akadva . Nagyon ki vagyok akadva . Három dolog jutott eszembe amit ki fogok próbálni

1.Lady bánfi sampon
2.Lady bánfi hajszez
3.Ricinusolaj

Kiegészítésként ma tettem a hajamra olivaolajat , fél órán át volt rajta , érezhetően puhább lett , tehát táplálja a hajam , így egészségesebb lesz és reményeim szerint gyorsabban fog nőlni .

A ricinusolajról sokat olvastam már , szagtalan , ricinus magból készített olaj , melynek számos kedvező hatása mellett állítólag hajnövesztő hatása is van , szóval jövő héten veszek .

Majd leírom a tapasztalataimat , képeket fogok mutatni , hogy mennyit nőlt a hajam . Remélem hamar normálisabb hossza lesz :(


Nincsenek megjegyzések: