2011. május 31., kedd

Mai smink és szemhéjalap házilag

A mai sminkem kék





Alapozót nem használta , csak korrektort és a lora púdert , a szemhéjamon pedig egy essence pocket beauty bézs szín volt az alap a szemhéjalapra amit én készíttettem házilag , a bejegyzés végén majd leírom hogyan . Erre jött a nagy paletta élénk kék és sötét kék árnyalata , a szemzug felől pedig az essence pocket beauty világos színe . Pirosítót használtam még , a szempilláimat begöndörítettem majd spiráloztam .  

Házi szemhéjalap : 

az elkészítés pofonegyszerű , én is egy videóbol lestem el , találtok sok ilyet a neten . Amit én használtam , nivea  babapopsikrém , ez egy durvább krém , a testápolóm , a Dove csillámos  és az alapozóm , ami lovely és már olvashattatok róla . Megfelelő arányban használjátok őket , úgyis érzitek , hogy milyenre szeretnétek  . nekem bevált :D 



Nincsenek megjegyzések: