2011. május 5., csütörtök

Haul

Csajoooook :) 


Ma annyira jó F & F cuccokat szereztem és jó áron . Így megvan minden amit akartam és elterveztem .
Egyik nap a Tescoban kinéztem magamnak egy felsőt , de lebeszéltek róla . Aztán a barátomtól kaptam egy Hölgyvilágot és megláttam benne egy felsőt , ami nagyon hasonlít arra amit én kinéztem . Másnap anyuék meg akartak lepni vele , de tévedésből rosszat hoztak el :) Szóval vissza kellett vinni kicserélni , de ma az enyém lett .

Először itt van az újságból a kép :


Forrás : Hölgyvilág 



Amint látjátok egy cipőt is vettem . Ez is egy F & F darab , le volt árazva akárcsak a felső . A felső 1170 ft volt , a cipő pedig 1600 ft . Nekem nagyon tetszenek , a cipő is kényelmes . 

Puszi nektek :



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ugyanolyan cipőm van! :) Jól jártál én 2400 Ft-ért vettem! :D