2011. május 29., vasárnap

arcpakolás házilag

sziasztok


Hallottam egy arcpakolásról , ami házilag könnyen elkészíthető és állítólag segít abban , hogy az arcbőr megőrizze a barnaságát .






Hozzávalók : banán és tejszín


A banánt nyomkodjátok össze villával és adjatok hozzá annyi tejszínt amit felvesz , ezt majd úgyis látjátok . Tegyétek fel az arcotokra és hagyjátok hatni kb 10 percig . 

Ezen kívül ajánlom még ezeket a pakolásokat :

Banános arcpakolás - Ez tisztító arcpakolás minden bőrtípusra

Hozzávalók:


2 túlérett banán


1 evőkanál természetes joghurt


1 teáskanál méz


Zúzd péppé a banánokat. Add hozzá a joghurtot és a mézet, majd keverd össze. Kend be vele az arcodat. Hagyd állni 10-15 percig, majd mosd le – a bőröd friss és ragyogó lesz.





Mézes pakolás - Ez Tápláló pakolás minden bőrtípusra



Hozzávalók:

2 tojássárgája


2 evőkanál méz


3 csepp mandulaolaj


A tojássárgája és a méz keveréke csodát tesz a fakó, élettelen arcbőrrel! Keverd össze a tojássárgáját, a mézet és a mandulaolajat. Kend az arcodra, és hagyd száradni 20 percig. Végül mosd le hideg vízzel.





Ezek a www.noiportal.hu-ról származnak




4 megjegyzés:

Viszkok Fruzsi írta...

most elképzeltem h valaki bejön és leeszi rólam... lehet kicsit beteg vagyok? XD

hajnoca3 írta...

Nem , én is szeretem a banánt :D

Izabell írta...

Biztos nagyon jó, de amennyire szeretem, inkább megeszem!

http://www.itsbellatime.blogspot.com/

huanita írta...

Nekem is egyből az ugrott be, hogy biztos leenné rólam a Párom :) Kipróbáltad amúgy?