2011. május 28., szombat

30 napos teszt 2 . nap

Hogyan tanultál meg sminkelni?


Eléggé erős túlzásnak mondanám , hogy megtanultam sminkelni . Nem vagyok profi , sőt . az előző kérdés és poszt nagyjából ezt is magában foglalta . Kiskoromban is érdekelt már a dolog . Aztán próbálkoztam , mostanában pedig képeket néztem amiket leutánoztam , saját ötleteim alapján készítettem , sokat olvastam a témával kapcsolatban főleg újságokban .  Szeretném ha egyre ügyesebb lennék , tudnék szépen sminkelni , de ehhez ugye első lépésként kell egy alap sminkkészlet , amit én most kezdtem el összeállítani magamnak , de van amit még nem sikerült beszereznem . 


Amit elterveztem :


alapozó  




púder




szemhéjpaletta sok színnel







rúzsok , szájfények 





 
mono szemhéjpúderek


 
 szempillaspirál , de valami jó ami beválik és új , ez eddig nem sikerült mert a mostaninál jobbat nem            találtam






Tehát van még amit szeretnék 


Szempillagöndörítőm , rúzsaim és szájfényeim már vannak , de nem annyi amennyit szeretnék , szeretnék több színt . 




1 megjegyzés:

Ayesha írta...

érdemes a Rossmannban a kis kosárkákba belekukkolni, oda mindig a leárazott cuccokat teszik. Szerezhetsz tök szép mono szemfestékeket, néha szemhéjtusokat látok ott, vagy szájfények...csak bele kell túrni:)