2011. május 13., péntek

Mai nap és mini szerzemények

Sziasztok csajoooook :)

Működik a blogger , annyira hiányzott már . Ma a szüleimmel és a drágámmal vásárolni mentünk , na nem kell semmi komolyra gondolni , vasárnap megyünk keresztelőre és a babának vettünk ajándékot , meg ennivalókat . Plusz én kaptam két újságot , egy galmourt és egy maximát , a maximához volt egy szemhéjfestékpaletta , és csak 100 ft  - al volt így drágább azthiszem , van benne kék , zöld , rózsaszín és szürkés valamint barnás árnyalatok , annyira nem fakó , közepesen pigmentált de nedvesen használva biztos jobb , majd ha kipróbáltam írok róla .



Reggel akartam egy sminkelős lépésről lépésre posztot csinálni , de félúton lemerült a fényképezőgép , de ami késik nem múlik :) Mindenesetre ma füstös szemeket készítettem 


Puszi nektek : 




Nincsenek megjegyzések: