2011. május 11., szerda

Ördögi és csábos

Helóóóóó :)

Ma essence cuccokról fogok írni . Végre hozzánk is ideért az essence töredezős lakkja , meg is vettem az egyik kombót , az arany - feketét . Tetszik , tetszik , de nem valami tartós sajnos , viszont az alaplakkot nagyon szeretem , annyira szép színe van , selymesen csillog . Megkaparintottam még az essence mini szájfénytrióját , méghozzá az ördögöset . Annyira aranyos :)








Amint látjátok van benne egy barackos szín , egy rózsaszín és egy csillámos fehér . Finom illata van , nem olyan ragadós de nem is olyan folyékony .  Nekem tetszik :) 

Puszillak benneteket : 


2 megjegyzés:

Ayesha írta...

Majd felhasználod valamilyen sminknél, hogy láthassuk felkenve?:)

hajnoca3 írta...

Igen majd akkor készítek vele posztot . Egyébként nem intenzíven pigmentált , én hétköznapokra ajánlom , mert nagyon aranyos és szépen csillog . Vannak benne kis csillámok de nem azok a hatalmas ronda izék , hanem visszafogottan , nagyon szép :) Van amúgy ebbél még egy kollekció , az angyalos , az még natúrabb :)