2011. május 17., kedd

Mini zsákmányok

Ma voltam a rossmannban és a dm - ben . A dm - ben nagy kiárusítás van , szóval érdemes benézni , mert sok she és alverde termék van leárazva , alig tudtam választani mit is vegyek .....


A két felsőt vettem a rossmannban , egy essence bloom etc ..... lila körömlakk és egy mini rival de loop sminklemosó .

A körömlakk 499 ft volt , a sminklemosó pedig ha jól emlékszem 199 ft . 

Az alsók vannak a dm - ből , egy kétoldalú she szempillaspirál és egy ecsetes korrektor ami szemhéjalapnak is jó .  Leárazva volt a spirál 645 ft , a korrektor pedig 349 ft . 

Részletesen fogok írni róluk ha kipróbáltam őket :) A körömlakkot már kipróbáltam ma , nagyon tetszik , szépen fed már egy rétegben is és a színe , annyira szép :) 

Puszi lánykák :


2 megjegyzés:

Ayesha írta...

Muti a körömlakkot!!!:)

hajnoca3 írta...

Csípem , hogy ilyen aktív vagy :)