2011. május 2., hétfő

Essence

 Sziasztok csajok :)

Ma bementem a rossmann - ba , megnéztem a catrice és NYC termékeit . Mindkettő nagyon szép , színes , majd beszerzek pár dolgot . Kerestem az essence töredezős lakkot , de nem találtam , megkérdeztem egy eladót , ő még életében nem hallott róla , mondom az jó , tehát nem hinném , hogy fog ide érkezni olyan .
Megnéztem az akciós termékeket is , és újabb essence dolgok vándoroltak a 99 forintos akció keretén belül hozzám , méghozzá egy körömlakk és egy pocket beuty nail polish remover pads .



A körömlakkal nagy buzgón bekentem a körmöm , mire hazaértem már elkezdett pattogni , ez amúgy egy colour and go lakk , méghozzá egy türkizes árnyalat , se nevet se számot nem látok rajta . Egy rétegben nem fed jól , kettőben szép .  Aztán hajatmostam , na akkor már a fele pattogott . 99 forint volt , szóval nem bánom , de normál áron biztos nem venném meg . Az  baj , hogy a többi essence lakk is ilyen volt . Szóval nem hiszem , hogy fogok venni ezután ilyen lakkokat .



A kis körömlakklemosó aranyos , tetszik a kis doboza . Sok van benne , nem büdös . Jó , hogy hamar végez vele az ember , simán megért 99 forintot . Egy kézre elég egy kis kendőcske . Érzésre nem olyan mint egy körömlakklemosó .




Nincsenek megjegyzések: