2011. május 3., kedd

F&F , nyár nyár gyere már



Nyárra fel csajok ! :) 


Ma vettem egy F&F bikinit , annyira aranyos , szép sötét lila , kihangsúlyozza a bőröm színét , nagyon tetszik :) A kép sajnos nem adja vissza a színét amilyen valójában . Érdemes amúgy benézni , mert sok édes fürdőruhát láttam .



Megkerestem az F&F oldalán , ilyen : 



Itt már látszik a szépséges színe :) 

Kép : F&F ( ffmodamoda.com)

A Tescoban egy nagyon jó akcióra bukkantam .




 Fila táskákért lehet pontokat gyűjteni , így akár 70 - 76 % - os kedvezménnyel vásárolhatjuk meg őket ! Én ki is néztem egyet , nyomulok érte :) 


Képek : www.tescohuseg.hu


Ezer forintonként jár egy vásárlásnál pont és mindegyik táskához 30 db pont szükséges a kedvezmény kiváltásához , szerintem aki ott vásárol hamar össze tudja kaparni a 30 darabot  :)  Az általam készített bikinis képen ott látható két kuponfüzet is . További információért kattintsatok a www.tewcohuseg.hu oldalra 

Puszi: 






Nincsenek megjegyzések: