2011. május 26., csütörtök

Púder és ajakfilc



Sziasztok 

Ma vettem pár apróságot , de most nem mindegyikről fogok feltenni képet és részletesebben írni róla . Vettem babapopsitörlőt , ez nekem minden nap használatos dolog , 240 ft körül volt a rossmannban egy 30 db - os kiszerelés , aloeverás , aztán vettem még egy NYC ajakfilcet , egy lora kőpúdert , műkörmöt . 




Amiről most írni fogok az az ajakfilc és a púder . Az ajakfilcnek a 490 - es persistent pink árnyalatát vásároltam meg . A barátomat nagyon zavarja a rúzs , utál így puszit adni és , hogy ragad tőle . Ezért gondoltam , hogy ezt ezzel fogom orvosolni , ez ugyanis megszárad , nem kenődik és nagyon tartós . Először is ezt nem úgy kell elképzelni mint egy rúzst , inkább olyan mint egy szájfény csak sokkal folyékonyabb , tényleg olyan mintha egy filccel színezném be a számat . Ez egy világos árnyalat , de még ez is elég erős , jól látszik és nem hagy nyomot . 












A másik amit ma részletesen elemzek a lora púder . Ezt 299 ft - ért vettem a vianniban és nekem tetszik  . Nem csillog a bőröm , nem érzem az illatát , finom , lágy jó kis púder , főleg ennyiért és találtam nekem megfelelő árnyalatot is . 








1 megjegyzés:

Ayesha írta...

Az ajakfilcet szerintem hamarosan én is kipróbálom, már régen izgatja a fantáziámat, hogy milyen lehet használni.