2011. május 19., csütörtök

Smink

Szépségek :)

Ma posztot készítettem nektek . Először egy alap sminket fogok mutatni , amit hordhatunk hétköznapokon , és  pár perc alatt elkészíthető .


A lényege , hogy úgy tűnjön , nincs is rajtunk smink . Kell hozzá alapozó , korrektor , pirosító , egy kis bézs vagy valami lágy szemhéjpúder , egy sima szájfény és szempillaspirál . Lealapoztam az arcom , a szemem környékére korrektor is került . Ezután egy természetes bézs színt tettem a szememre , majd kétféle spirált használtam , egy nem vízállót és utána egy vízállót , így tartósabb lett . 

Ezt a sminket átalakíthatjuk könnyen valami színesebbre . Én egy narancs és lila színt választottam , igaz a képeken a narancs nem is látszik , nem értem miért mert élőben nagyon élénk . 


Óvatosan letöröltem a bézs színt a szememről és v alakban felvittem a sötét lila színt , belülre pedig a narancsot és a kettőt összedolgoztam .  Így a természetes sminkemből egy színeset kaptam :) 

Nektek mik az idei tavaszi kedvenc színeitek ? 





1 megjegyzés:

Alexa írta...

egyértelműen a kééééék:)