2011. május 17., kedd

szemhéj alap

Sziasztok :) 


Nagyon örülök , hogy már 16 - an vagytok , el sem tudjátok képzelni mennyire , köszönöm nektek <3 :) 

Kérdeztétek , hogy használok - e sminkalapot vagy nem , és ha igen akkor milyet . Az az igazság , hogy nem nagyon . Eléggé intenzívek a szemhéjpúdereim és nem is vettem észre , hogy kellene alájuk , de szeretnék majd , csak még nem találtam meg a megfelelőt . Tudtok esetleg valamit ajánlani ? Nektek mi vált be ?

A maximás palettánál alapként egy kis púderszínű noname folyékony szemhéjfestéket használtam és jó volt , tehát érdemes ilyenekkel kísérletezgetni , vagy ha van más folyékony szemfestéketek , azonos szín alá ha felteszitek sokkal jobban fed , intenzívebb és tartósabb lesz :)

Azért kíváncsi lettem és utánakerestem ennek neten ..... lássuk mások mit is használnak erre a célra :

Találtam egy csajszit , aki házilag készíti az alapját , ezt ki fogonm próbálni mindenképpetn , de nem írom le , hogy kell mert a makeup mánia blogban erre már sor került , természetesen linkelem a videót is és a blogot is :

http://www.youtube.com/watch?v=pfeP6fNGGbs&feature=player_embedded

http://makeupmania-bunny.blogspot.com/2011/03/szepseg-hazilag-kakaos-szajfeny.html

Aztán vannak még kimondottan szemhéj alapok , pl a jane iredale , ez két színben kapható , a netről is meg tudjátok rendelni , az ára 3358 ft , én ennyiért nem venném meg , de aki próbálta esetleg írja le milyen volt :)





forrás : strawberrynet.com


Várom a tanácsaitokat és tapasztalataitokat , nektek mi vált be ? :)

Puszi :

2 megjegyzés:

Ayesha írta...

Szia Hajni:) először is köszönöm szépen a feliratkozást:) igyekszem megszolgálni a bizalmat.

Nekem javasolták már azt szemhéjpúder-alapnak, hogy használjak krémesebb, sűrűbb állagú korrektort, ha nincs alapom:) Akiről tudom,hogy milyen alapot használ: Suzie (Livin' Pretty), ha jól emlékszem, Isadora terméket alkalmaz.

hajnoca3 írta...

Szija :)

Én is köszönöm :) Ma vásároltam egy she cuccot , le volt árazva és ki fogom próbálni és írok róla , köszi az infót :)