2011. május 6., péntek

Főszerepben a Role Rose

Ma törtem a fejem , hogy milyen sminket alkossak . Valami feltűnőt , színeset , extrát akartam , kutakodtam a neten ihlet után és akkor .....








Az elkészítéséhez nem száraz porként használtam a palettát , hanem babapopsikendővel áttöröltem az ecsetet , így erősebb színeket kaptam . Amit használtam tehát a Role rose paletta , sárga , pink és kék színei , az ajkaimra essence XXXL szájfény , miss sporty szempillaspirál , pink pirosító .


Itt láthatjátok a színeket . Előszőr a mozgó szemhély közepére kell az erős pink , ezt el kell satírozni , majd a szemzugba a citromsárga , ezeket egybesatírozni . A pillák tövébe minkét helyen sötétkék csík került . 

Hogy tetszik ? 




1 megjegyzés:

Unknown írta...

Im total following u and loving ur blog. please follow mine http://britters89.blogspot.com/