2011. május 16., hétfő

Maxima paletta

A maximához volt egy szemhéjfesték paletta , amiről ígértem tesztet . Előszőr is az általános tudnivalók , hogy ez a paletta önállóan nem vásárolható meg , csak a maxima újsággal együttesen , így 400 forint volt kb , az újsággal együtt .



12 színből áll , a felső sor mindig sötétebb , az alsó a hozzá tartozó világosabb szín . Praktikus , mert kis helyet foglal és emellett pigmentált is .  Itt láthatjátok , hogy milyen színek vannak benne . 


Ez a sötétebb sor , alappal 


Smink a paletta színeivel , a sötét rózsaszínt és zöldet használtam . Először felvittem a rózsaszínt , majd elsatíroztam a zölddel , a szemöldökcsontra pedig egy bézses színt tettem . 


Összességében szerintem simán megér ennyit ez a paletta , szóval ha szeretnétek akkor még megvásárolhatjátok :) 

4 megjegyzés:

Ayesha írta...

Szia:) Dorkát olvasgatva bukkantam a blogodra:) nekem is van, én is kértem tőle kilistázást. Ha van kedved, nézz be, ha akarsz véleményezz, ha tetszett, kövess:)))

Egyébként ezt a palettát én is láttam, csak vártam, hogy valaki esetleg ír róla, mielőtt megvenném. (bár lehet, már nem fogok kapni!:)) Végülis ahogy nézem, ennyi pénzért nem annyira gáz. Amúgy milyen szemhéjalapot használsz?

Adrienn írta...

Szia :)
A swatch alappal vagy alap nélkül készült?

hajnoca3 írta...

Sziasztok

Ayesha : meg fogom nézni a blogod és követni is foglak , érdekel minden kezdő és nem kezdő bloggerina munkája :) Köszönöm , hogy írtál nagyon örültem neki :)

Adrienn : ez alappal készült már , alap nélkül sem rossz , de alappal intenzívebb . Ennyi pénzért tényleg megéri :) Köszi , hogy írtál :)

Unknown írta...

Ez a paletta magában is megvehető, az enchant forgalmazza, több féle palettájuk van, én például nem értettem, hogy ez hogy lehet de én 3 hónapja vettem ezt a 12es palettát, csak más színekben.
Debrecenben lehet kapni a százszorszépben.