2011. május 30., hétfő

Glamour Beach

Sziasztok

Láttátok már , hogy megjelent nem rég a Glamour nyári különszáma , a Glamour Beach ? Nos ha nem , akkor siessetek a újságárusokhoz , mert szerintem szuper . Ráadásul jár mellé egy kis málnás lipton tea , ami lehűtve nagyon kellemes a nagy melegben . Az újságban sok sok nyári termékről és ötletről olvashattok , hiszen már a neve is ezt mutatja .  Van benne cikk a nyári ruhákról , krémekről , bőrápolásról , strand divatról és egyebekről , persze sminkcuccokról is . Sőt , egy novella is tartozik a laphoz , ami kellemes olvasmány lehet este elalvás előtt . Nekem tetszik .



Mi már olvassuk :D 

Amúgy ma van az én drága szerelmem 23 . szülinapja, és itt is boldog szülinapot kívánok neki , nem árulom el mit kap , mert lehet leskelődik , de majd később írok róla :D 

A tortát nem én sütöttem , hanem a neten találtam , de majd erről is írok még . 






2 megjegyzés:

Ayesha írta...

a nyuszi a tiéééd???:):)nagyon aranyos:)

hajnoca3 írta...

Igen , sok nyuszink van . Szerintem is édi , de látnád mikor még kisebbek :D