2011. május 4., szerda

Enyém a szivárvány

Sziasztok 

Enyém a szivárvány , annyira örülök :)

Ma megkaptam a sminkpalettát amit nem rég rendeltem , tegnap adták fel , mára már ide is ért , nagyon meglepődtem :)



Ez egy role rose paletta , nagyon sok szín van benne , egészen pontosan 98 darab . Gyönyörű , de tényleg . Gyorsan kipróbáltam , vannak benne erősebb és gyengébb árnyalatok is . Amit ma használtam például egy rózsaszín volt ami lágy és egy erősebb narancs , az viszont nagyon pigmentált .


Volt hozzá egy ilyen fólia , amin ott vannak a színek számai és nevei , ez csak rá van téve , de szerintem nagyon praktikus mert így tudni fogom milyen számú árnyalattal dolgoztam .




Így néz ki a fólia nélkül , szép igaz ? 1399 forint volt és a vateráról rendeltem , teljesen újan .







Nincsenek megjegyzések: