2011. május 21., szombat

Hajfestés - Loreal

Sziasztok lánykák :)

A mai alany egy hajfesték , igazából színező , méghozzá a Loreal color pulse hab állagú hajfestéke , mahagóni színben , mely azt ígéri 10 hajmosásig tartó eredményt biztosít . Nem én vásároltam a festéket és nem is az én hajamat festettük vele , hanem a drágám anyukájáét . Ő vette a Vianniban ha jól emlékszem 450 ft - ért . Rövid haja van , de amikor megláttam a kis flakont , tartottam tőle , hogy nem lesz elég .  Kellemes csalódás volt mikor elkezdtem eldolgozni a haján , hogy nagyon sok , bőven elég volt , végül nem is kellett az egészet felkennem a hajára . A világosabb részeket világosabban fogta be , de ezen kívül szép eredményt kaptunk és elégedett volt vele :) A művelet maga is egyszerű volt , nem kellett ecsettel dolgoznom , csak rákentem a habot , belemasszíroztam a nedves hajába , vártunk 30 percet és kész is :) Mindent összevetve ennyi pénzért ajánlom ezt a festéket


Ami nem tetszett , hogy nem , hogy magyar , de semmi nemzetközileg elismert nyelvű használati útmutatás nem volt hozzá , így a képek alapján dolgoztam vele . 


3 megjegyzés:

zsuzso100 írta...

Ilyet még soha nem láttam, pedig kipróbálnám...nálunk nincs Vianni, azt hittem már meg is szűnt.

hajnoca3 írta...

Én sem láttam még eddig :) Kár , pedig ennyi pénzért szerintem megéri :)

Unknown írta...

Én már láttam ezt a rossmannban és a goods marketben is. Kiváncsi vagyok, hogy milyen színt ad és hogy tényleg kijön utána teljesen