2011. május 8., vasárnap

A mai nap , smink , zsákmány

Helóóóóó

Ma igazi kis kiruccanós napom volt a drágámmal . Reggel kimentünk a Lengyelpiacra , ahol kincsekre vadásztunk , láttam nagyon szép antik kitűzőket 500 forintért , de nem engedtem a csábításnak . Inkább a drágám számára volt ez eredményes , hiszen régóta vágyott egy motorra . Van már neki több is , de egy ilyen volt az álma amit ma sikerült megvennie és büszke tulajdonosa lehetett , öröm volt nézni a boldogságát :) Csináltam is képeket , akár csak a sminkemről , ja és összegyűlt a 30 Tesco pont , így egy táska az enyém lett . Jól jártam mert elkunyiztam múltkor az előttem fizető kedves hölgytől a pontjait , ezt meghallotta még egy és ő is odajött és odaadtam nekem , így össze is gyűlt :)  Vacsira finom hamburgert csináltunk , aztán sétáltunk még egy nagyot :)

A képek



Ő lenne a kis aeon , bár tudom , hogy nem illik a blog témájához , de annyira örülök , hogy muszáj veletek is megosztanom :)



Ez volt a sminkem :) 



Itt a táska és ennyire nagyon örülök neki :) 


Ezt a finomat ettük vacsira :) 


Puszi :









Nincsenek megjegyzések: