2011. május 18., szerda

Zsákmány morzsák

A tegnapi zsákmányok mini bemutatóját írom most le nektek , mert kipróbáltam mindent a tegnapi mini szerzeményekből .



Az essence blossom etc ..... lila lakkról az előző posztban részletesen olvashattok kérésre

Rival de loop ápoló és sminklemosó tej : eddig tetszik . Azt írja , hogy reggel és este kézzel kenjük be arcunkat vele , a szemkörnyéket kihagyva , majd töröljük le vattával . Én úgy csináltam , hogy bekentem vele az utasítás szerint az arcom , hagytam pár percig , majd babapopsikendővel letöröltem . A bőröm érezhetően puhább és finomabb lett .





She korrektor : veszett jó megoldás ez a csavarós vég , ecsetes fej . Egy két kattintás , és máris az ecsettel szépen kenhetjük a krémes korrektort a kívánt  felületre . Nagyon pontosan , szépen és egyenletesen lehet ezáltal vele dolgozni , nem egy túl sűrű krém , ezért nyárra is jó szerintem és szemhéjalapnak is kiváló .







She kétvégű szempillaspirál : így leárazva azt mondom oké . Az egyik vége egy sűrű kefe , a másik egy körben fésűs , tüskés . Nekem hiányzik , hogy nem vízálló , de fekete pillákat csinál , de nem olyan szépeket mint a miss sporty szempillaspirálom , ami vízálló is és hasonló árban van . 

Továbbra is várom a kéréseket , kérdéseket , tanácsaitokat nekem ezekkel termékekkel kapcsolatban ha már próbáltátok őket :) Nektek mi vált be ? 


1 megjegyzés:

Ayesha írta...

Az én kedvenc spirálom a Maybelline Volume Express. Szeretem, hogy szétválasztja a pillákat:)Inkább olyan kis tömzsi a keféje.