2011. május 20., péntek

Nyári smink + mai cucc

Csajok

Megmutatom nektek ma milyen vidám sminket készítettem :) Egy nagyon színes szemet csináltam , pinkkel , zölddel , naranccsal , igazán nyárias lett és nekem nagyon tetszik .






Ez volt a szemem , hogy tetszik ? Megmutatom az egész arcom is 


Így mutat igazán . Amit felhasználtam , az a role rose palettám színei , lovely alapozó , korrektor , essence szájfény , miss sporty vízálló szempillaspirál .  A szem elkészítésénél a zölddel kezdtem és ívet készítettem kívülre , majd a narancsot belülről hozzáillesztettem . Ezután a szempillám tövébe felül is és alul is pink vonalat húztam . 

Éreztétek ma mennyire meleg lett ? Igazi nyár , már nagyon vártam , ezért nyáriasra is vettem a figurát öltözködés terén is , megmutatom ma mit viseltem , nem nagy szám :)


És ma mit szereztem ? Egy édi papucsot az F & F - től , már ideje volt ..... 


..... és ricinusolajat , 30 g csak 150 ft körül volt :)

Nektek mi az amit még be akartok szerezni nyárra ? Adjatok tippeket :) 



5 megjegyzés:

Bikira írta...

Tényleg nagyon színes lett a smink, nekem nagyon tetszik. Én is szoktam kísérletezni.:)
Nem is tudom, mindig akarok vmit venni.:D De ami még hasznos is lenne, azok a fényvédővel ellátott kozmetikumok.

hajnoca3 írta...

Látod ez nagyon jó ötlet :)

Bikira írta...

Hát igen, most nagyon hirtelen jött ez a meleg és pikk-pakk leég az ember...:/

Ayesha írta...

A papucsod király:) (ezzel nem azt akarom mondani, hogy a többi nem jó:)) csak a papucsba beleszerettem!
a sminked érdekes, színes, tetszik!

hajnoca3 írta...

Köszi :)